Lesaanbod voor leerlingen van de Middelbare school

Klassiek 3 en 4

Klassiek ballet voor leerlingen vanaf 12 jaar met aandacht voor techniek, maar ook voor expressie. Kracht, leningheid en coördinatie worden opgebouwd door oefeningen aan de barre. In het middel wordt gewerkt aan balans, musicaliteit en ruimte gebruik.

Spitzen 1

In overleg met de docent kunnen leerlingen van 13 jaar en ouder starten met spitzen. Een techniek die veel kracht, lichaamsbeheersing en techniek vraagt.

Modern 3 en 4

Grondwerk, zwaai combinaties, explosieve danscombinaties. De moderne lessen zijn veelzijdig en uitdagend. Gebruikmakend van de zwaartekracht bewegen we op en over de vloer.

Hiphop 3/4

Stoer en krachtig. Ook bij de Balletschool is ruimte voor de urban stijlen in onze hiphop les! Naast danspassen is zelfvertrouwen een belangrijk onderdeel van de lessen.

Bekijk hier ons volledige rooster.

Instromen kan tijdens het hele seizoen.